KFC HOUTVENNE - SV GRASHEIDE 9 - 8/12 - 2

Om wat extra wedstrijden te spelen naar het einde van het voetbalseizoen contacteerde ik Houtvenne met de vraag om eens tijdens de week eens een vriendenwedstrijd te spelen. Op uitzondering van Bas kon iedereen waardoor ik hen nogmaals contacteerde met de vraag misschien met 2 ploegen te komen spelen. Men zou dan deels met provinciale spelers spelen evenwel kon iedereen dan heel veel voetballen, op zich zolang het een beetje gelijk op gaat is het resultaat van minder belang, bijleren is op deze leeftijd de hoofdzaak. Wout moest uiteindelijk met een lichte kwetsuur verstek laten zodat ik 2 groepjes had van 5 man. Groepje 1 Liam - Fenna - Alexander - Jules en Senne en groepje 2 met Tibo - Tibe - Jeppe - Vic en Victor. 

Met dank aan mijn delegee Pieter om groepje 2 voor zijn rekening te nemen. Deze wedstrijd heb ik maar sporadisch gezien doch tijdens elke pauze wisselden we onderling de tussenstand. Hierbij kwam telkens ter sprake dat we goed meededen doch de kansen niet afmaakten. Uiteindelijk zou deze wedstrijd op 12 - 2 eindigen. Doch inzet was er ten top en de magistrale redding van Vic op de lijn kwam meermaals ter sprake. Spijtig dat hier geen filmpje van is 😉😉😉 .

Groepje 1 was de vuurdoop oa van Alexander. We begonnen afwachtend aan de wedstrijd. Op korte tijd stonden we 3 - 0 achter maar erna kregen we meer en meer grip op de wedstrijd. Zo was de hele wedstrijd bijna een tussenstand met 2 doelpunten in het voordeel van Houtvenne. Grasheide scoorde, Houtvenne scoorde, etc... Maar in het laatste kwartje kwamen we plots op 1 doelpunt. In een prangend slot was het telkens net niet. Enkele supporters dachten dat we gelijk of voor stonden, tenzij ik een doelpunt miste won Houtvenne met het kleinste verschil, evenwel was ik bijzonder tevreden over het spel, inzet,...

Mogelijk herhalen we dit eind april/begin mei maar dan in Grasheide. 







Reacties

Populaire posts van deze blog

SPEELDAG 2

SPEELDAG 6 seizoen 2024

SPEELDAG 12 SEIZOEN 2023 - 2024